2 zsiga
Lehet ma valami a levegőben, mert az egész heti feszkó csak rakódott, rakódott és ma tettekre sarkallt. Két napja nincs net. Aki nézet már Trónok harcát, vagy bármilyen sorozatot évadonként ömlesztve, az tudja, milyen érzés. Elvonási tünetek.
Próbálkoztam az ősi módszerrel: kihúztam, kikapcsoltam, újraindítottam, semmi. Pirosan villog, ami a kábel hibáját jelzi. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, idegesítően mézesmázos géphang közli, hogy a várakozási idő több, mint három perc. Kivárom. Egy szolgálatkész ügyfélszolgálatos felveszi az adataimat (szegénynek tele lehet a töke). Aztán várom a szerelők hívását.
Másnap reggel megbeszélésen vagyok, amikor hívnak kétszer egymás után. (De tényleg. Afrikában miért gondolják az emberek, ha sokáig ill. sokszor egymás után csörgetnek akkor felveszem??) Smsben értesítenek, hogy hívjam vissza az ügyfélszolgálatot. Próbálom előbb a szerelő számát, a szám nem létezik. Bakker akkor miről hívtatok? Eh. Itt már hangyányit ideges vagyok. Ügyfélszolgálat. Tájékoztatjuk, hogy a várakozási idő több, mint 3 perc. Anyád. Szerencsére magyarul nem ért, mert a beszélgetést rögzítik. Biztosítanak, hogy újra keresni fog a szerelőcsapat.
Néhány óra múlva amikor a telefonom csörög, épp mobilinternetet vásárolok (2 giga =2 zsiga) egy sokkal kisebb, konkurens szolgáltatónál. Már fel sem veszem. Kevesen vannak, gyorsan végzek. Az internet áramlik, az online sorozat akadozásmentes. TV nincs, de kit érdekel. Hétfőn le fogom mondani az előfizetést. Asszertívnek érzem magam, majd én megmutatom ezeknek, hogy velem nem packázhatnak. Biztos nagy veszteség lesz nekik a havidíjam. A Lannister always pays his debts, főleg, ha a Winter is coming.